Общи условия за използване на сайта
Общите условия на онлайн магазин pinkpanda.bg, собственост на фирма Konverzija, web marketing, d.o.o., са съставени в съответствие със Закона за защита на потребителите (ZVPot), въз основа на препоръките на Търговската камара и международните кодекси за електронна търговия.Данни на фирмата
Konverzija, spletni marketing, d.o.o. Slovenčeva ulica 241000 Ljubljana
IBAN BG49UNCR70001522837399
ЕИК: 6085822000
Номер по ДДС (България): BG3076715040
Srg: 2011/51055 z dne 11.1.2012, Окръжен съд Celje
Изпълнителен директор: Tina Jan
Онлайн магазинът pinkpanda.bg (наричан по-долу „pinkpanda.bg“ или „онлайн магазин“) се управлява от фирма Konverzija d.o.o. (наричан по-долу "доставчик" или "компания"). При регистрация в системата pinkpanda.bg посетителят получава потребителско име, което е същото като неговия e-mail адрес и парола. Потребителското име и паролата на потребителя се определят еднозначно и се свързват с въведените данни. Това улеснява покупката на купувача, а доставчикът гарантира, че данните ще бъдат напълно защитени и използвани в съответствие с условията, с които (потенциалният) купувач е съгласен. Общите условия се отнасят до работата на pinkpanda.bg, правата на потребителите и бизнес отношенията между доставчика и клиента.
Достъп до информация
(обобщение на законодателството) Доставчикът се задължава винаги да предоставя на купувача следната информация:- идентификация на фирмата (име и седалище, регистрационен номер),
- информация за контакт, която позволява на потребителя да комуникира бързо и ефективно (имейл, телефон),
- основни характеристики на стоките или услугите (включително следпродажбени услуги и гаранции),
- наличност на продукти (всеки продукт или услуга, предлагани на уебсайта, трябва да бъде наличен в разумен срок),
- условия за доставка на продукта или изпълнение на услугата (метод, място и срок на доставка),
- всички цени трябва да бъдат ясно и недвусмислено определени и трябва да бъде ясно показано дали вече включват данъци и транспортни разходи,
- начин на плащане и доставка,
- срок на валидност на офертата,
- периодът, през който все още е възможно да се откаже от договора и условията за отказ. Освен това, колко, ако има такъв разход, струва на клиента да върне продукта,
- обяснение на процедурата за рекламация, включително всички подробности за лицето за контакт или за обслужване на клиенти.
Продуктова гама
Продуктите в pinkpanda.bg се актуализират често. Стараем се да поддържаме снимките и информацията за тях актуални и точни, извиняваме се за евентуални грешки, можете да ни съобщите за тях на [email protected]. Ако артикулите не са налични, това е ясно посочено на сайта или в имейла, който клиентът получава при поръчка.Стремим се да поддържаме снимките на продуктите в нашия онлайн магазин правилни и актуални. Въпреки това те имат информативен характер и не са задължителни (напр. опаковката може да се различава поради промени в производителя, цветният тон или нюанс може да се различава поради настройките на екрана и т.н.).
Начини на плащане
Доставчикът позволява следните методи на плащане:- С наложен платеж – клиентът плаща дължимата сума на куриер при доставка. При тази услуга, освен общата стойност на продуктите + цената за доставка, се начислява и такса от 0,99лв.
- Плащане онлайн, чрез дебитна или кредитна карта Visa / Mastercard / Maestro и чрез услугата PayPal - плащанията се извършват във валута (евро) и са възможни евентуални разлики при обмяна на валутния курс. Тези разлики се поемат от купувача, заедно с евентуални допълнителни и индивидуални такси за плащане във валута, определени от банката, от която е издадена съответната карта, с която се извършва плащането.
Доставки се извършват с куриерска фирма Спиди.
Цената на доставка е 5,59 лв. При поръчки с опция за наложен платеж към доставката се начислява и такса от 0,99лв.
Приоритетна поръчка (опция за бързо изпращане на поръчката)
Предлагаме на нашите клиенти възможността да създадат приоритетна поръчка и по този начин да пропуснат опашката. Приоритетните поръчки се обработват и изпращат по-бързо от обикновено, но поради самия процес на доставка, за съжаление, ние все още не можем да гарантираме, че такива поръчки ще бъдат доставени по-бързо или че няма да има забавяне на доставката, поради възможни непредвидени ситуации в куриерската фирма (екстремни метеорологични условия, технически проблеми,). Тази опция означава, че този тип поръчка ще бъде обработена от нас възможно най-скоро.Застраховка на пратката
Поръчвайки от нас, клиентът може да се възползва от опция застраховка на пратката, на стойност 1,00лв. В случай на загуба или повреда на пратката, застраховката гарантира, че възможно най-бързо ние ще Ви изпратим поръчката отново. Ако поръчката вече е платена и продуктите вече не са налични, ние ще възстановим сумата.Поръчка
Договорът за покупка между онлайн магазина и клиента се сключва в онлайн магазина в момента, в който онлайн магазинът изпрати на клиента първото електронно съобщение за състоянието на неговата поръчка. От този момент нататък всички цени и други условия са фиксирани и важат както за онлайн магазина, така и за клиента. Клиентът е лицето с информацията, посочена при извършване на поръчката. Не е възможно по-късно да променяте клиентските данни. Условието за покупка е пълнолетие на купувача.Договорът за продажба (поръчката) се съхранява в електронен вид на сървъра на доставчика, като купувачът автоматично получава фактура на въведения имейл адрес при потвърждение на покупката. Минималната сума за поръчка в уебсайта е 20,00лв. стойнст на продуктите, преди начисляване на разходите за доставка. Това е и сумата, над която може да се използва промоционален код в момента на покупката, за някои промоции.
Можете да изберете метода за наложен платеж като средство за плащане за поръчки до 293лв.
За да се избегне препродажба, покупката на някои промоционални продукти е ограничена до 1 брой в поръчка.
При често неприемане на изпратени поръчки, ние си запазваме правото да изискаме клиента да заплати поръчката си, преди изпращане (според проформа фактура).
Регистриране на поръчка
Опитахме се да опростим максимално пазаруването в онлайн магазина и да го направим удобно за потребителя. Клиентът добавя желания продукт в количката, като кликне върху бутон „Добави в количката“.В същото време в горната дясна част на сайта се актуализира броят на продуктите и общата сума в количката, в полето „количка“. Когато всички желани продукти са в количката и клиентът желае да започне процеса по завършване на поръчката, просто кликва върху полето „Количка“ и/или „Поръчай“. Кликнете, за да стигнете до касата, където се вижда пълното съдържание на количката. Въведете и потвърдете промоционалния код и/или кода на ваучера за подарък. С натискане на бутона „Продължи“, уебсайтът отвежда клиента до мястото за въвеждане на имейл адреса, където също ще получи имейл с цялата информация за поръчката след завършване на поръчката. В следващата стъпка клиентът попълва информацията за клиента и адреса, на който изпращаме поръчаните продукти. В следващата стъпка клиентът избира желаната куриерска услуга и желания начин на плащане (а в случай на плащане с карта или PayPal, въвежда данните за извършване на плащането). За да завърши поръчката, клиентът натиска бутона „Изпрати поръчката“. С това той се съгласява с Общите условия на онлайн магазина и задължението за плащане на току-що направената поръчка. След тази стъпка може да бъдат показани и специални оферти, които могат да бъдат добавени към поръчката, а ако не желае допълнителни продукти, клиентът може да затвори уебсайта.
Коригиране на грешки и промяна на поръчката, преди да е изпратена
Клиентът има възможност да редактира и коригира грешки в поръчката си по всяко време, преди да изпрати поръчката си. Най-лесният начин е да следвате стъпките на количката и касата, с помощта на навигационното меню в горната част. Кликването върху количката Ви води до началото на количката. Там можете да премахнете продуктите, като кликнете върху връзката вляво до продукта "x", можете също да промените или премахнете промо кода и/или кода на ваучера за подарък.За да добавите допълнителни количества продукт или нови продукти, можете да се върнете в онлайн магазина по всяко време, като кликнете върху логото горе вляво.
С кликване върху "Твоите данни" в главното навигационно меню на пазарската количка, Вие ще можете да промените данните си по желание.
С натискане на "Плащане и доставка" е възможна промяна на начина на плащане и избора на куриерска услуга. До 15 минути след изпращане, поръчката може да бъде променена до определена степен, чрез подаване на забележка чрез линка в имейла, който клиентът получава при поръчка. По този начин поръчката остава задържана, докато не прегледаме бележката, така че може да има забавяне на пратката. Преглеждаме бележката на клиента при обработка на поръчката и се свързваме с него, ако бележката е неясна или вече не може да се извърши. Клиентът може да ни изпрати корекцията и на имейл адрес [email protected], но в този случай поръчката не остава задържана, така че корекцията, не може да се извърши, ако поръчката вече е била изпратена.
В случай на авансово плащане (с карта или PayPal), ние вече не можем да добавяме продукти към поръчката, след приключване на процеса на регистриране на поръчка.
За всякакви въпроси или помощ сме на разположение на имейл на [email protected].
Оферта за допълнителна продажба (Upsell offer)
Оферта за допълнителна продажба (Upsell offer) или следпродажбена оферта е оферта за клиенти на PINK PANDA, които току-що са завършили (подали) поръчка. Офертата е ограничена във времето и е съобразена с факта, че поръчката вече е направена. Това означава, че същите намаления на цените в редовната оферта не могат да бъдат получени, без да е направена поръчка. В същото време стойността на артикулите, добавени в допълнителната оферта, не влияе на допълнителните предимства, свързани с общата стойност на редовната поръчка (напр. безплатна доставка над 25 евро, подарък при покупка над 35 евро и т.н.). Ако клиентът иска да използва някоя полза, която зависи от сумата на поръчката, той трябва да достигне тази сума по време на първоначалната поръчка (без офертата за upsell).
Цени
Всички цени включват ДДС в размер на 20%.Цените са валидни към момента на подаване на поръчката и нямат предварително определена валидност. Цените са валидни при плащане с горните начини на плащане и при горните условия. Договорът за покупко-продажба между доставчика и купувача се сключва в момента, в който доставчикът потвърди поръчката (тогава купувачът получава и електронно съобщение за статуса. Поръчката е потвърдена). От този момент нататък всички цени и други условия са фиксирани и важат както за доставчика, така и за купувача.
Всички специални оферти в сайта са валидни до посочената дата или до изчерпване на наличностите.
Промоционални кодове
Понякога изпращаме промо кодове до абонираните за нашия нюзлетър или чрез други комуникационни канали. Промо кодът носи различни предимства, като различни подаръци и отстъпки, и е валиден над минималната сума за поръчка. Всеки код винаги е ограничен във времето и трябва да бъде използван в рамките на това ограничено време, в противен случай е невалиден. Може да се използва, като се въведе в специалното поле "Промо код" на касата и се потвърди с клик върху бутона "Потвърди", като в този момент се вижда и ползата, която носи промо кодът. Промо кодовете не са съвместими един с друг. Посетителят или клиентът може да използва само един промо код във всяка поръчка. Промо кодът не може да бъде въведен, взет под внимание или променен впоследствие, след направена поръчка и след изпращането й.Подаръци по промоции
Тъй като обичаме да награждаваме нашите лоялни посетители, читатели на електронни новини и всички, които ни следват чрез други медии, често провеждаме специални промоционални кампании. Ако посетител реши да се възползва от такава кампания, той едновременно е наясно и се ангажира, че трябва да върне и подаръците, ако желае частично или изцяло да върне поръчката си, освен ако остатъчната стойност от покупката все още надвишава лимита, определен за подаръците. Пример: клиент може да получи подарък при покупка над 50,00лв. Поръчката е на стойност 57,00лв. и клиентът получава подарък. След това той иска да върне продукт на стойност 20,00лв. Общата стойност на покупката става 37,00лв., което означава, че клиентът вече няма право на подаръка и трябва да го върне.Подаръци или безплатни продукти, които клиентите получават безплатно в момента на покупката, не могат да бъдат върнати, тъй като ние не обменяме и не връщаме стойността на такъв продукт. Също така не е възможно връщане и замяна и искане възстановяване сумата на безплатни торбички-изненада Mystery Bag. Не можем да повлияем на съдържанието им, не можем да го прегледаме преди да го изпратим и предупреждаваме, че има вероятност клиентът да получи няколко еднакви или подобни торбички-изненада Mystery Bag, ако се възползва от кампанията няколко пъти. Дори в този случай Mystery Bag не може да бъде върната, сменена или поискано възстановяване на сумата за нея.
Запазваме си правото да променяме офертата.
Право на отказ от договора за поръчаните стоки
В случай на договори от разстояние, потребителят (съгласно чл. 43 и 43г от ZVPot) има право да уведоми дружеството в срок от четиринадесет (14) дни на имейл адрес [email protected], че се отказва от договора, без да е необходимо да посочи причината за своето решение. Срокът започва да тече един ден след датата на получаване на артикулите.Връщането на получената стока на фирмата в срока за отказ от договора се счита за известие за отказ от договора.
Формулярът за отказ от договора за артикули е достъпен за потребителите, като кликнете тук.
Потребителят трябва да върне стоката на фирмата не по-късно от 14 дни след съобщението за отказ от поръчката. Потребителят връща стоката на адрес: Спиди - офис 2 СОФИЯ – СОМАТ, ул. АБАГАР No 22 СОФИЯ СИТИ ЛОДЖИСТИК ПАРК.
Дружеството си запазва правото да се откаже от договора или от изпълнението на поръчката, ако в офертата е допусната съществена грешка. Съществената грешка включва елементи, въз основа на които дружеството не би се съгласило да сключи договора. Посочените грешки включват и очевидни грешки в цената, които могат да са резултат от технически и други проблеми.
Ако компанията открие грешка, свързана с цената на продукт, който купувачът вече е поръчал, купувачът ще бъде уведомен за грешката възможно най-скоро по електронна поща. В този случай купувачът ще може да потвърди поръчката на правилната цена или да отмени поръчката. Ако не е възможно да се свържете с купувача в рамките на уговорения срок, като използвате адреса на електронната поща, който той е предоставил при подаването на поръчката, компанията ще счита поръчката за отменена и ще уведоми купувача по електронна поща.
Ако клиентът реши да анулира поръчката, след като е бил информиран за правилните цени на продуктите, но преди това е платил цената на поръчаните продукти, компанията ще предложи пълно възстановяване на сумата във възможно най-кратък срок, но не повече от 14 дни.Отказ на потребителя от договора за продукти в комплект
Ако потребителят реши да се откаже от договора за артикулите, които съставляват комплекта, и иска да се възползва от 28 дневения срок за връщане, той може да поиска само възстановяване на сумата. Потребителят може да замени артикул от комплекта, в случай на материален дефект или повреда на артикула, но не може да иска възстановяване на пълната покупна цена.
Допусната грешка
Реална грешка има, когато:- артикулът няма характеристиките, необходими за нормалното му използване,
- артикулът няма характеристиките, необходими за специалната употреба, за която купувачът го купува, което е било известно на продавача или е трябвало да му е известно,
- артикулът няма характеристиките и качествата, които са били изрично или писмено договорени или предписани,
- продавачът е доставил артикул, който не съответства на модела, освен ако моделът не е бил показан само примерно.
Как се проверява годността на даден артикул? Проверява се с друг, безупречен артикул от същия тип, както и с описанията на производителя и на самия артикул.
Как грешката наистина се материализира? Купувачът трябва да ни уведоми за всеки материален дефект заедно с подробно описание в рамките на законоустановения срок и в същото време да ни позволи да прегледаме артикула, като върне продукта или предостави недвусмислена снимка на продукта (в зависимост от артикула, уведомяваме клиента за процеса). Възстановяване на материален дефект може да се иска, ако дефектът стане очевиден в рамките на две години от получаването на стоката. Купувачът разполага с два месеца от откриването на дефекта, за да уведоми продавача и да поиска рекламация за материален дефект. Формулярът за докладване на съществуваща грешка и/или дефект е достъпен, като кликнете тук. Правото на предявяване на материален недостатък на артикул е уредено по-подробно в разпоредбите на Закона за защита на потребителите.
Защита на личните данни – политика за поверителност
Общо
Компанията се ангажира да защитава поверителността на личната информация и поверителността на потребителите на онлайн магазина. Компанията зачита поверителността на личните данни и поверителността на потребителите на онлайн магазина и ще направи всичко възможно, за да ги предпази от всякакви нарушения и злоупотреби.Предаването на личните данни на потребителя на дружеството в определени случаи е необходимо, за да може обработващият като доставчик да изпълни договорните си задължения към потребителя. Списък на обработваните лични данни за компанията можете да намерите тук.
Доставчикът винаги защитава събраните лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни (Официален вестник на Република Словения, № 94/07) (ZVOP-1), Закона за електронните съобщения (Официален вестник на Република Словения, No 109/12, 110/13, 40 / 14 - ZIN-B, 54/14 - решения на САЩ, 81/15 и 40/17) и Общия регламент за защита на данните (GDPR).
Доставчикът се задължава да защитава трайно всички лични данни на потребителя.
Доставчикът ще използва лични данни изключително за целите на изпълнение на поръчката (изпращане на информационни материали, оферти, фактури) и друга необходима комуникация.
При никакви обстоятелства данните на потребителя няма да бъдат предавани на неупълномощени лица. Потребителят също така носи отговорност за защитата на личните данни, като гарантира сигурността на своето потребителско име и парола.
Рекламните имейли и/или SMS съобщения ще съдържат следните компоненти:
Участникът ще потвърди в рамките на пет работни дни, че е получил жалбата, ще информира купувача колко време ще отнеме обработката й и ще го информира за хода на процедурата. Доставчикът е наясно, че съществената характеристика на потребителския спор, поне що се отнася до съдебното разрешаване, е неговата диспропорция между икономическата стойност на иска и разходите, направени при разрешаване на самия спор. Това също е основна пречка потребителят да не заведе дело. Поради това доставчикът се стреми по най-добрия начин да разрешава всички спорове по приятелски начин.
Доставчикът се задължава да защитава трайно всички лични данни на потребителя.
Доставчикът ще използва лични данни изключително за целите на изпълнение на поръчката (изпращане на информационни материали, оферти, фактури) и друга необходима комуникация.
При никакви обстоятелства данните на потребителя няма да бъдат предавани на неупълномощени лица. Потребителят също така носи отговорност за защитата на личните данни, като гарантира сигурността на своето потребителско име и парола.
Комуникация
Доставчикът ще се свърже с потребителя чрез средства за комуникация от разстояние само ако потребителят не възрази изрично.Рекламните имейли и/или SMS съобщения ще съдържат следните компоненти:
- ще бъдат ясно и недвусмислено маркирани като рекламни съобщения,
- изпращачът ще бъде ясно видим,
- различните кампании, промоции и други маркетингови техники ще бъдат маркирани като такива, а условията за участие в тях ще бъдат ясно дефинирани,
- методът за отписване от получаване на рекламни съобщения ще бъде ясно представен,
- желанието на потребителя да не получава рекламни съобщения ще бъде изрично уважено от доставчика.
Правно известие
Онлайн магазинът pinkpanda.bg и всички данни в него, изображения на артикули, графични и видео елементи в уебсайта, са защитени от Закона за авторското право и не могат да бъдат възпроизвеждани или използвани без предварително писмено разрешение. Марката и логото pinkpanda.bg са собственост на Konverzija d.o.o.Оплаквания и спорове
Доставчикът спазва приложимото законодателство за защита на потребителите. Доставчикът полага всички усилия, за да изпълни задължението си да създаде ефективна система за обработка на жалби и да определи лице, с което клиентът може да се свърже в случай на проблеми, по телефона или по имейл. Жалбата се подава на имейл адрес [email protected]. Процедурата по обжалване е поверителна.Участникът ще потвърди в рамките на пет работни дни, че е получил жалбата, ще информира купувача колко време ще отнеме обработката й и ще го информира за хода на процедурата. Доставчикът е наясно, че съществената характеристика на потребителския спор, поне що се отнася до съдебното разрешаване, е неговата диспропорция между икономическата стойност на иска и разходите, направени при разрешаване на самия спор. Това също е основна пречка потребителят да не заведе дело. Поради това доставчикът се стреми по най-добрия начин да разрешава всички спорове по приятелски начин.
Извънсъдебно уреждане на потребителски спорове
В съответствие със законовите норми, ние не признаваме изпълнител на извънсъдебно уреждане на потребителски спорове за компетентен за разрешаване на потребителски спорове, които биха могли да бъдат инициирани от потребителя в съответствие със Закона за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове. Публикуваме електронна връзка към платформата за онлайн разрешаване на потребителски спорове (SRPS) на своя уебсайт. Платформата е достъпна за потребителите на линка ТУК.
Посочената наредба произтича от Закона за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове, Регламент (ЕС) бр. Регламент (ЕО) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно онлайн уреждане на потребителски спорове и изменение на Регламент (ЕО) № 2016/2004 и Директива 2009/22 / ЕО.
Поръчки и доставка на продукти: Ако решите да закупите през уебсайта pinkpanda.bg, за да доставим Вашата поръчка, ние имаме нужда от информация, без която не можем да изпълним задълженията си, а именно доставката на Вашата поръчка. Ние обработваме събраните за тази цел данни въз основа на договорните отношения (покупка), които сте направили в нашия онлайн магазин. Личните данни, свързани с поръчки и доставка на продукти, се съхраняват от Konverzija d.o.o. 10 години след периода, за който се отнася последната клиентска поръчка, в съответствие с разпоредбата за задържане на фактури по чл.86 от Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДВ-1), освен ако няма друго правно основание за по-нататъшно обработване на лични данни.
За тази цел обработваме следните лични данни:
Връщане на продукти, рекламации: Приложимото законодателство гарантира на клиентите, че могат да упражняват определени права във връзка с претенции за материални дефекти, гаранционни претенции, връщане на продукти без причина и т.н. и възможността те да обменят продукта за друг или да използват други опции за връщане (включително възстановяване на сумата).
Ние обработваме събраните за тази цел данни въз основа на договорните отношения (покупка), които сте сключили с фирма Konverzija d.o.o., тъй като в противен случай не можем да Ви предоставим нов продукт (замяна) или да възстановим покупната цена.
Личните данни, свързани с поръчки и доставка на продукти, се съхраняват от Konverzija d.o.o. 10 години след периода, за който се отнася последната клиентска поръчка, в съответствие с разпоредбата за запазване на фактури по чл.86 от Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДВ-1), освен ако няма друго правно основание за по-нататъшна обработка на лични данни .
За тази цел обработваме следните лични данни:
Комуникация с Вас: За да предоставим най-добрия съвет относно покупките, нашият търговски персонал има достъп до Вашите лични данни и покупки от нас. По този начин винаги можете да проверите дали информацията, която съхраняваме е автентична и упражнявате правата си за връщане на продукти или материални дефекти и подобни претенции, дори ако вече нямате фактура за покупката. Konverzija d.o.o. обработва такива данни в съответствие със законния интерес. Данните, обработвани за тази цел, се съхраняват в съответствие с първите две цели, освен ако няма друго правно основание за обработването.
За тази цел обработваме следните лични данни:
Персонализирана маркетингова комуникация: Konverzija d.o.o. събира съгласието на физически лица с цел персонализирана комуникация по отношение на отстъпки, оферти, новини, събития и друго съдържание чрез различни комуникационни канали (напр. електронна поща, SMS (включително Viber, Whatsapp), социални мрежи, известия в браузъра, информация в сайта. Не включва никакво автоматично профилиране, което би имало правни или подобни последици за отделните лични данни. За тази цел се обработват до оттеглянето на съгласието и се съхраняват за максимум една година след оттеглянето на съгласието, освен ако няма друго правно основание за обработка.
За тази цел обработваме следните лични данни:
Уведомяване на клиента за незавършена онлайн покупка: Konverzija d.o.o. изпраща случайни имейли до потенциални клиенти, които са добавили избрани продукти в количката си, но не са завършили покупката си, за да завършат покупката. Това се извършва въз основа на легитимния интерес на фирма Konverzija d.o.o. Администраторът обработва тези лични данни до реализиране на целта, за която се съхраняват.
За тази цел обработваме следните лични данни:
Използване на различни рекламни инструменти: Konverzija d.o.o. използва следните услуги въз основа на законен интерес от онлайн рекламиране:
Администраторът обработва тези лични данни до реализиране на целта, за която се съхраняват.За тази цел обработваме следните лични данни:
Изпълнение, съдебни производства, проверки: За целите на водене на изпълнително производство срещу неплатени, но приети продукти, съдебни производства и проверки, фирма Konverzija d.o.o. определени лични данни, получени в съответствие с целите, посочени по-горе.
В случай на принудително изпълнение правното основание е договор (покупка) с фирма Konverzija d.o.o. и законовото право на принудително изпълнение. При съдебни производства и проверки обаче Konverzija d.o.o. отговаря за обработването на лични данни в съответствие със закона.
Обработват се само онези лични данни, които се обработват от Konverzija d.o.o. събрани за горните цели и които са необходими за изпълнение на целта. Konverzija d.o.o. съхранява лични данни за тази цел до изтичане на законоустановения срок.
Игри с награди: Konverzija d.o.o. обработва лични данни с цел провеждане на игри с награди. Тъй като те се различават едни от други, данните за целта, съхранението и други подробности относно обработката на лични данни са включени в условията за участие и тегленето на наградите.
В части, които не е предвидено друго в правилата на игрите с награди, организирани от Konverzija d.o.o., тази политика за поверителност се прилага и за обработката на лични данни в игрите с награди.
Дневници: Целта на тези процедури е да осигурят мрежова и информационна сигурност, т.е. позволяват откриването и предотвратяването на неоторизиран достъп, който може да застраши наличието, целостта и поверителността на съхраняваните или предавани лични данни и сигурността на свързаните услуги, достъпни чрез такива мрежи и системи. Konverzija d.o.o. обработва тези данни, за да защити интересите на физически лица/посетители на уебсайта. Администраторът съхранява лични данни до постигане на целта, за която се събират, но не повече от една година. За тази цел операторът обработва IP адреса и информацията за версията на браузъра.
Ако не желаете такава обработка, можете да поискате изтриване на Вашите данни. Съгласието за съхранение, обработка и предаване на лични данни се получава чрез сключване на договор между компанията и потребителя (подадена онлайн поръчка), чрез участие на потребителя в игри с награди или чрез нареждане на потребителя към новини. Потребителят разрешава на фирма Konverzija d.o.o. да обработва и съхранява предоставените лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни. С дадено съгласие, потребителят разрешава на фирма Konverzija d.o.o., като администратор на събирането на лични данни, да обработва събраните лични данни за целите, описани по-горе. Събраните данни няма да бъдат предавани на трети страни.
Посочените данни могат да бъдат обработвани от Konverzija d.o.o. за свои нужди до отмяна на съгласието с искане за премахване на лични данни от базата данни, в противен случай само толкова дълго, колкото е строго необходимо за постигане на целта, за която са събрани данните. По време на управлението на личните данни физическото лице има възможност да преглежда и актуализира данните в базата данни при поискване.
Компанията не носи отговорност за коректността, пълнотата и актуалността на въведените от потребителите данни.
Регистрираните потребители могат да спрат да използват онлайн магазина по всяко време и да отменят регистрацията си. Те правят това, като обявяват отмяната на регистрацията в писмена декларация. Преди да подаде изявление за анулиране на регистрация, потребителят трябва да уреди всички неизплатени задължения към дружеството от направените покупки в онлайн магазина. Съгласно тази политика за поверителност, компанията ще защитава поверителността на личните данни и поверителността на потребителите на онлайн магазина, дори в случай на анулиране на регистрация.
Доставчикът не може да приема никакви лични данни на деца, без изричното съгласие на техните родители или настойници. Също така доставчикът не може да предава информация от деца на трета страна, освен родители или настойници. Доставчикът не трябва да предлага безплатен достъп до продукти или услуги, които са вредни за децата.
Използване по предназначение на лични данни
Компанията събира, управлява, обработва и съхранява следните потребителски данни с цел предоставяне на услугите, които предлага:- име и фамилия
- адреси за доставка
- име на фирмата или на юридическото лице (ако потребителят е юридическо лице)
- данъчен номер на юридическото лице (ако потребителят е юридическо лице)
- имейл адрес (потребителско име)
- парола в криптиран вид
- телефон за връзка
- други данни, които потребителят въвежда доброволно във формулярите в онлайн магазина
- други данни, които потребителят доброволно добавя по-късно в своя профил
Поръчки и доставка на продукти: Ако решите да закупите през уебсайта pinkpanda.bg, за да доставим Вашата поръчка, ние имаме нужда от информация, без която не можем да изпълним задълженията си, а именно доставката на Вашата поръчка. Ние обработваме събраните за тази цел данни въз основа на договорните отношения (покупка), които сте направили в нашия онлайн магазин. Личните данни, свързани с поръчки и доставка на продукти, се съхраняват от Konverzija d.o.o. 10 години след периода, за който се отнася последната клиентска поръчка, в съответствие с разпоредбата за задържане на фактури по чл.86 от Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДВ-1), освен ако няма друго правно основание за по-нататъшно обработване на лични данни.
За тази цел обработваме следните лични данни:
- име и фамилия
- адрес, пощенски код, град
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail) с цел информиране за възможни промени в поръчката (потвърждение за получаване на поръчката, срок за доставка, уведомление за доставка и др.)
Връщане на продукти, рекламации: Приложимото законодателство гарантира на клиентите, че могат да упражняват определени права във връзка с претенции за материални дефекти, гаранционни претенции, връщане на продукти без причина и т.н. и възможността те да обменят продукта за друг или да използват други опции за връщане (включително възстановяване на сумата).
Ние обработваме събраните за тази цел данни въз основа на договорните отношения (покупка), които сте сключили с фирма Konverzija d.o.o., тъй като в противен случай не можем да Ви предоставим нов продукт (замяна) или да възстановим покупната цена.
Личните данни, свързани с поръчки и доставка на продукти, се съхраняват от Konverzija d.o.o. 10 години след периода, за който се отнася последната клиентска поръчка, в съответствие с разпоредбата за запазване на фактури по чл.86 от Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДВ-1), освен ако няма друго правно основание за по-нататъшна обработка на лични данни .
За тази цел обработваме следните лични данни:
- име и фамилия
- адрес, пощенски код, град
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail)
- история на покупките и издадени фактури от Konverzija d.o.o.
Комуникация с Вас: За да предоставим най-добрия съвет относно покупките, нашият търговски персонал има достъп до Вашите лични данни и покупки от нас. По този начин винаги можете да проверите дали информацията, която съхраняваме е автентична и упражнявате правата си за връщане на продукти или материални дефекти и подобни претенции, дори ако вече нямате фактура за покупката. Konverzija d.o.o. обработва такива данни в съответствие със законния интерес. Данните, обработвани за тази цел, се съхраняват в съответствие с първите две цели, освен ако няма друго правно основание за обработването.
За тази цел обработваме следните лични данни:
- име и фамилия
- адрес, пощенски код, град
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail)
- история на покупките и издадени фактури от Konverzija d.o.o.
- състояние на съгласие
- история на комуникацията с Вас
Персонализирана маркетингова комуникация: Konverzija d.o.o. събира съгласието на физически лица с цел персонализирана комуникация по отношение на отстъпки, оферти, новини, събития и друго съдържание чрез различни комуникационни канали (напр. електронна поща, SMS (включително Viber, Whatsapp), социални мрежи, известия в браузъра, информация в сайта. Не включва никакво автоматично профилиране, което би имало правни или подобни последици за отделните лични данни. За тази цел се обработват до оттеглянето на съгласието и се съхраняват за максимум една година след оттеглянето на съгласието, освен ако няма друго правно основание за обработка.
За тази цел обработваме следните лични данни:
- име и фамилия
- адрес, пощенски код, град
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail)
- История на покупките и отговори на минали комуникации (напр. отваряне на имейл, щракване върху връзки, покупка)
Уведомяване на клиента за незавършена онлайн покупка: Konverzija d.o.o. изпраща случайни имейли до потенциални клиенти, които са добавили избрани продукти в количката си, но не са завършили покупката си, за да завършат покупката. Това се извършва въз основа на легитимния интерес на фирма Konverzija d.o.o. Администраторът обработва тези лични данни до реализиране на целта, за която се съхраняват.
За тази цел обработваме следните лични данни:
- име и фамилия
- адрес, пощенски код, град
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail)
- съдържанието на пазарската количка, оставена от потенциалния купувач при онлайн поръчка
Използване на различни рекламни инструменти: Konverzija d.o.o. използва следните услуги въз основа на законен интерес от онлайн рекламиране:
- Meta Platforms - Ние предоставяме на Meta Platforms Ireland Limited Вашия имейл адрес. Ако не сте член на общността на Facebook и/или Instagram, нищо не се случва с Вашата информация. Meta Platforms не ни предоставя информация за това дали сте член или не. Въз основа на това можем да Ви показваме по-насочени и персонализирани реклами. В настройките на Вашия профил във Facebook можете да видите дали сме Ви включили в такава промоция (раздел „Настройки за поверителност“, след това раздел „Настройки“ и раздел „Реклами“) и дали изключвате отделни компании от този дисплей или променяте Вашето съгласие (раздел „Рекламодатели“). Можете да проверите горните настройки на следния линк: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_p...
- Google Списъци с клиенти – Ние предоставяме на Google Вашия имейл адрес, ако имате имейл адрес gmail.com. Ако информацията съвпада и не сте възразили срещу такава реклама, Google ще гарантира, че ще получите реклама, съобразена с Вас. Google Ви позволява сами да решите дали искате да виждате персонализирани реклами. Ако искате да проверите дали получавате персонализирани реклами и/или да промените настройките си, можете да го направите чрез следната връзка: https://adssettings.google.com/authenticated?hl=b...
Администраторът обработва тези лични данни до реализиране на целта, за която се съхраняват.За тази цел обработваме следните лични данни:
- данни за контакт (телефонен номер и e-mail)
- история на покупките
Изпълнение, съдебни производства, проверки: За целите на водене на изпълнително производство срещу неплатени, но приети продукти, съдебни производства и проверки, фирма Konverzija d.o.o. определени лични данни, получени в съответствие с целите, посочени по-горе.
В случай на принудително изпълнение правното основание е договор (покупка) с фирма Konverzija d.o.o. и законовото право на принудително изпълнение. При съдебни производства и проверки обаче Konverzija d.o.o. отговаря за обработването на лични данни в съответствие със закона.
Обработват се само онези лични данни, които се обработват от Konverzija d.o.o. събрани за горните цели и които са необходими за изпълнение на целта. Konverzija d.o.o. съхранява лични данни за тази цел до изтичане на законоустановения срок.
Игри с награди: Konverzija d.o.o. обработва лични данни с цел провеждане на игри с награди. Тъй като те се различават едни от други, данните за целта, съхранението и други подробности относно обработката на лични данни са включени в условията за участие и тегленето на наградите.
В части, които не е предвидено друго в правилата на игрите с награди, организирани от Konverzija d.o.o., тази политика за поверителност се прилага и за обработката на лични данни в игрите с награди.
Дневници: Целта на тези процедури е да осигурят мрежова и информационна сигурност, т.е. позволяват откриването и предотвратяването на неоторизиран достъп, който може да застраши наличието, целостта и поверителността на съхраняваните или предавани лични данни и сигурността на свързаните услуги, достъпни чрез такива мрежи и системи. Konverzija d.o.o. обработва тези данни, за да защити интересите на физически лица/посетители на уебсайта. Администраторът съхранява лични данни до постигане на целта, за която се събират, но не повече от една година. За тази цел операторът обработва IP адреса и информацията за версията на браузъра.
Ако не желаете такава обработка, можете да поискате изтриване на Вашите данни. Съгласието за съхранение, обработка и предаване на лични данни се получава чрез сключване на договор между компанията и потребителя (подадена онлайн поръчка), чрез участие на потребителя в игри с награди или чрез нареждане на потребителя към новини. Потребителят разрешава на фирма Konverzija d.o.o. да обработва и съхранява предоставените лични данни в съответствие със Закона за защита на личните данни. С дадено съгласие, потребителят разрешава на фирма Konverzija d.o.o., като администратор на събирането на лични данни, да обработва събраните лични данни за целите, описани по-горе. Събраните данни няма да бъдат предавани на трети страни.
Посочените данни могат да бъдат обработвани от Konverzija d.o.o. за свои нужди до отмяна на съгласието с искане за премахване на лични данни от базата данни, в противен случай само толкова дълго, колкото е строго необходимо за постигане на целта, за която са събрани данните. По време на управлението на личните данни физическото лице има възможност да преглежда и актуализира данните в базата данни при поискване.
Компанията не носи отговорност за коректността, пълнотата и актуалността на въведените от потребителите данни.
Прилагане на политиката за поверителност
Съгласно Закона за защита на личните данни, дружеството има защита на личните данни, регламентирана от Правилника за защита на личните данни. Всички щатни или почасови служители на компанията, които имат достъп до лични и други потребителски данни, са запознати с разпоредбите на Правилата за защита на личните данни и задължението за защита на личните и други данни и са длъжни да спазват тези разпоредби, относно поверителността на личните данни. Задължението за защита на лични и други данни е валидно за неопределено време, дори и след прекратяване на отношенията с дружеството.Регистрираните потребители могат да спрат да използват онлайн магазина по всяко време и да отменят регистрацията си. Те правят това, като обявяват отмяната на регистрацията в писмена декларация. Преди да подаде изявление за анулиране на регистрация, потребителят трябва да уреди всички неизплатени задължения към дружеството от направените покупки в онлайн магазина. Съгласно тази политика за поверителност, компанията ще защитава поверителността на личните данни и поверителността на потребителите на онлайн магазина, дори в случай на анулиране на регистрация.
Грижа за децата
Рекламните съобщения ще бъдат ясно видими (като се има предвид възрастта) и ясно се отделят от игри и състезания. Всяка комуникация, предназначена за деца, ще бъде подходяща за тяхната възраст и няма да се възползва от доверието на децата, липсата на опит или чувство за лоялност. Доставчикът може да не приема поръчки от някого, за когото знае или подозира, че е дете, без изричното съгласие на родителите или настойници му.Доставчикът не може да приема никакви лични данни на деца, без изричното съгласие на техните родители или настойници. Също така доставчикът не може да предава информация от деца на трета страна, освен родители или настойници. Доставчикът не трябва да предлага безплатен достъп до продукти или услуги, които са вредни за децата.