Често задавани въпроси

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШАТА ПОРЪЧКА

Искам да анулирам поръчката
Ако ни пишете на [email protected], за да анулираме поръчката Ви, може да се случи така, че поръчката да не бъде отменена навреме, затова е необходимо да следвате процедурата по-долу.

Използвайте опцията за редактиране на поръчката, за да анулирате поръчката си. Можете да получите достъп до тази опция по следните два начина:
1. Отворете имейла за потвърждение, който Ви изпратихме, след като направихте поръчката си. Получили сте го на имейл адреса, който сте посочили в поръчката си. В този имейл ще намерите активен линк за редактиране, с ключова дума „КЛИКНИ“. Кликнете върху него.



Или
2. кликнете върху следния линк: КЛИКНИи въведете имейл адреса, с който сте направили поръчката, както и номера на поръчката, която искате да отмените.
На телефонния номер, който сте въвели при регистриране на поръчката си, ще Ви бъде изпратен код за достъп. Въведете го в полето »Код за достъп«.

За да отмените поръчката кликнете върху бутона "Редактирай поръчката" и изберете »Отмяна на поръчката«.



Ако към момента на изпращане на заявката Вашата поръчка вече е в процес на обработване, за съжаление промените не могат да бъдат извършени.
Искам да променя адреса си или друга информация за доставката
Ако ни пишете на [email protected], че желаете да променим адреса за доставка, може да стане така, че промените да не бъдат извършени навреме, за това следвайте процедурата по-долу.

Използвайте линка за редактиране на поръчката, за да промените информацията. Можете да получите достъп до линка по следните два начина:
1. Отворете имейла за потвърждение, който Ви изпратихме, след като направихте поръчката си. Получили сте го на имейл адреса, който сте посочили в поръчката си. В този имейл намерете линк с ключова дума „КЛИКНИ“ и кликнете върху него.



Или
2. кликнете върху следния линк: КЛИКНИ и въведете имейл адреса, с който сте направили поръчката си, както и номера на поръчката, за която искате да промените информацията за доставка.
На телефонния номер, който сте въвели при регистриране на поръчката си, ще Ви бъде изпратен код за достъп. Въведете го в полето »Код за достъп«.

За да промените данните, кликнете върху бутона „Редактиране на поръчката“ и след това променете желаните данни. Ако нещо от информацията не може да бъде променено, информирайте ни за желаната промяна в полето „Съобщение до склада“. Потвърдете промените, като кликнете върху „Запазване и завършване на редактирането“.



Ако към момента на изпращане на заявката Вашата поръчка вече е в процес на обработване, за съжаление промените не могат да бъдат извършени.
Мога ли да добавям или премахвам продукти, след като завърших поръчката си?
Ако ни пишете на [email protected], че желаете да променим съдържанието на поръчката, може да стане така, че промените да не бъдат извършени навреме, за това следвайте процедурата по-долу.

За да добавите или премахнете продукт от Вашата поръчка, уведомете ни чрез полето „Съобщение до склада“. Използвайте линка, за да редактирате поръчката. Можете да получите достъп до линка по следните два начина:

1. Отворете имейла за потвърждение, който Ви изпратихме, след като направихте поръчката си. Получили сте го на имейл адреса, който сте посочили в поръчката си. В този имейл намерете линк с ключова дума „КЛИКНИ“ и кликнете върху него.



Или
2. кликнете върху следния линк: КЛИКНИ и въведете имейл адреса, с който сте направили поръчката си, както и номера на поръчката, която искате да редактирате.
На телефонния номер, който сте въвели при регистриране на поръчката си, ще Ви бъде изпратен код за достъп. Въведете го в полето »Код за достъп«.

Намерете полето »Съобщение до склада« и ни информирайте кой е продукта, който желаете да премахнем или добавим. Потвърдете промените, като кликнете върху "Запазване и завършване на редактирането".



Ако към момента на изпращане на заявката Вашата поръчка вече е в процес на обработване, за съжаление промените не могат да бъдат извършени.
Какво трябва да направя, ако регистрирам поръчка, но не получа имейл за потвърждение?
Нашите имейли за потвърждение се изпращат автоматично, веднага след като направите поръчка в сайта. В случай, че не получите такъв, моля първо да проверите папка спам.

Възможно е също да сте въвели грешен имейл, когато сте регистрирали поръчката си. В такъв случай, моля да се свържете с нас и ние ще проверим какво се е случило. Все пак се уверете, че първо сте проверили папка спам.


ИЗПРАЩАНЕ & ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКАТА

Къде е моята поръчка?
Можете да следите поръчката си, като влезете в профила си в нашия сайт, в секция МОИТЕ ПОРЪЧКИ.

Можете също така лесно да я проследите тук: https://www.pinkpanda.bg/kude-e-moqta-poruchka
Къде мога да открия номера за проследяване на поръчката ми?
Можете да проследите поръчката си в нашия сайт, на следния линк: https://www.pinkpanda.bg/kude-e-moqta-poruchka
Как се случва процесът на обработка?
Поръчките се обработват и изпращат от нашия склад в Словения. Няколко работни дни, след като бъдат изпратени се приемат от куриерска фирма Спиди и те доставят поръчката до посочения от Вас личен адрес или техен офис.

Доставки се извършват в работни дни. Ако нямате възможност да приемете пратката в деня на доставка, няма никакъв проблем. Тя може да Ви изчака в офис на Спиди до 7 дни. Моля да уточните с куриера когато ще Ви бъде удобно да приемете пратката си, когато се свърже с Вас за доставка.
Колко бързо ще бъде обработена моята поръчка?
Ако сте избрали опция Приоритетна поръчка, Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена възможно най-бързо (до 1-2 работни дни).

Ако сте избрали нормална доставка, Вашата поръчка ще бъде обработена веднага, щом стигнем до нея. (2 до 5 работни дни).
Колко бързо ще получа доставката си?
Обикновено доставката се извършва до 7 работни дни. Ще бъдете информирани, в случай, че предстои забавяне на доставката.

Ако сте избрали опция Приоритетна поръчка, Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена възможно най-бързо (до 1-2 работни дни), след няколко работни дни ще стигне до Спиди и те ще Ви я доставят.

Ако сте избрали нормална доставка, Вашата поръчка ще бъде обработена веднага, щом стигнем до нея. (2 до 5 работни дни) и след като стигне до Спиди, те ще Ви я доставят.

Възможно е доставката да отнеме повече от 7 работни дни, в зависимост от населеното място и графикът за доставки на куриерска фирма Спиди.
Имам проблеми с доставката, какво мога да направя?
Нашият екип винаги е на разположение на [email protected]. С радост ще Ви съдействаме и ще се уверим, че поръчката Ви ще бъде доставена възможно най-бързо.
Каква е цената на доставката?
Цената на доставката ще бъде калкулирана в последната стъпка от регистрирането на поръчката, в зависимост от опциите, които изберете - приоритетна поръчка, застраховка на пратката, онлайн плащане или наложен платеж.

Цената за доставка е 5,59лв.
Опция застраховка на пратката начислява допълнителен 1лв.
За поръчки с опция за наложен платеж се начислява и такса от 0,99лв.

Доставки се извършват единствено на територията на България.
Какво означава приоритетна поръчка?
Нашите клиенти имат възможността да изберат опция приоритетна поръчка и да прескочат опашката.

Приоритетните поръчки се обработват и изпращат по-бързо от обикновените.

Все пак, поради процеса на доставка, който зависи от куриерската фирма, ние не можем да Ви гарантираме, че доставката ще се извърши по-бързо от обикновено, или че няма да има забавяне, заради непредвидени ситуации (екстремни климатични условия, технически проблем и др.).

Опцията гарантира, че Вашата поръчка ще бъде с приоритет в нашия склад.
Какво означава застраховка на пратката?
Можете да изберете поръчката Ви да бъде изпратена със застраховка (допълнителен 1лв.)В случай, че поръчката Ви бъде изгубена или повредена, ние ще Ви изпратим нови продукти възможно най-бързо, или ще Ви възстановим заплатената сума, ако продуктите вече не са налични.


РЕКЛАМАЦИЯ

Искам да върна продукт. Как мога да го направя?
Можете да върнете продукт в рамките на 28 дни след поръчката. Моля да ни информирате за желанието си на [email protected]и ще Ви предоставим информация как да го направите. След това ще разполагате с 14 дни, за да ни изпратите продукта обратно. Прочетете повече за »Гаранция за връщане на продукт« тук.

Konverzija d.o.o.
Спиди - офис 2 СОФИЯ – СОМАТ, ул. АБАГАР No 22 СОФИЯ СИТИ ЛОДЖИСТИК ПАРК .
Когато връщате продуктите, трябва да приложите копие от фактурата и попълнен формуляр за връщане на продукт, който ще откриете ТУК.

Прочетете повече за правото на отказ от договора в нашите общи условия: https://www.pinkpanda.bg/info/usloviya-za-polzvane
Получих грешен продукт
В случай, че получите грешен продукт, моля незабавно да ни информирате за това, като приложите и снимка на получения продукт към съобщението си. Ние веднага ще проверим Вашата поръчка и записите от камерите в нашия склад, и ако е направена грешка, веднага ще Ви изпратим поръчания от Вас продукт.
Един или повече от продуктите в моята поръчка не са доставени
Ако в поръчката Ви липсва продукт, който сте поръчали и заплатили, моля да ни информирате незабавно. Ние внимателно ще проверим процеса по обработка и опаковане на поръчката, на записа от нашите камери. В случай, че открием грешка, продуктът ще Ви бъде изпратен веднага.
Получих повреден продукт. Какво да направя?
Когато регистрирате поръчката си, можете да изберете опция за застраховка на пратката (допълнително 1лв.). В случай, че поръчката Ви бъде изгубена или повредена, ние ще Ви я изпратим отново възможно най-бързо или ще Ви възстанови сумата, ако продуктът вече не е наличен. Моля да ни изпратите съобщение, като ни информирате за инцидента и ни изпратите и снимка на повредения продукт, както и попълнен формуляр за повреден продукт, който ще откриете ТУК.

В случай, че не сте използвали застраховка на пратката, ние ще се свържем с куриерската фирма и ще отнемe по-дълго време да Ви съдействаме и разрешим проблема. След като поучим съдействие от куриерската фирма, веднага ще се свържем с Вас.


ПОРЪЧКИ

Как да направя поръчка във Вашия онлайн магазин?
В нашия сайт поръчката става бързо и лесно. Влезте в сайта, добавете желаните продукти в количката, след което кликнете върху количката, за да въведете данните си за доставка,да изберете начин на плащане и да завършите поръчката си.
Трябва ли да имам регистрация в сайта, за да поръчам?
Не е необходимо да имате регистрация, за да направите поръчка в сайта. Просто въведете данните си и завършете поръчката.

Все пак, ние Ви съветваме да се регистрирате в сайта. По този начин ще можете по-лесно да проследявате статуса на поръчката си. Ще имате достъп и до предходните си поръчки.

В случай, че все още не сте се регистрирали, ние Ви каним да го направите в нашия сайт.
За да направите проследяването на поръчката по-лесно, ние Ви съветваме да използвате един и същ имейл в акаунта си и в поръчката си.
Как да използвам промо код?
Можете да използвате само един промо код в поръчка. Трябва само да го напишете в полето за промо код, още в първата стъпка от регистрирането на Вашата поръчка. Полето изглежда така:



След като кликнете »ПОТВЪРДИ«, намалението ще бъде приложено, върху ненамалените продукти, илиселекцията с подаръци, от които можете да избирате, ще бъде показана.
Въведох промо код, но намалението не беше активирано.
За съжаление, промо кодът не е валиден за вече намалени продукти. Ако намалението на продукта е по-голямо, отколкото намалението на промо кода, цената на продукта няма да се промени. Ако намалението е по-малко, отколкото намалението на промо кода, намалението ще се увеличи до стойността на намалението на промо кода – така намалението ще бъде увеличено, но не прибавено към първоначалното.


ПЛАЩАНЕ

Как да платя за поръчката си?
Предлагаме два метода за плащане:

1. НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ: Можете да заплатите поръчката си на куриера, когато Ви я достави. Опцията наложен платеж добавя допълнителна такса от 0,99лв. към поръчката Ви.

2. ОНЛАЙН ЗАПЛАЩАНЕ С КАРТА ИЛИ PAY PAL: Можете да заплатите чрезMAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON и AMERICAN EXPRESS или Paypal. В този случай, маркирайте желания начин на плащанеи следвайте стъпките.
Мога ли да платя, чрез проформа?
За съжаление не е възможно.
Мога ли да получа фактура?
Разбира се! Има линк с ключова дума »КЛИКНИ« в имейла Ви за потвърждение. Кликнете го, информирайте ни, че желаете фактура и ни оставете необходимите данни – име на фирмата, адрес и булстат. Фактурата ще пристигне заедно с Вашата поръчка. Фактура не може да бъде издадена за поръчки, които вече са обработени и изпратени.


ПРОДУКТИ, МАРКИ, ТЕСТЕРИ

Продуктите във Вашия онлайн магазин тествани ли са върху животни?
Продуктите в онлайн магазин PINK PANDA не са тествани върху животни.
Оригинални ли са продуктите във Вашия онлайн магазин?
Нашият онлайн магазин предлага само оригинални и качествени продукти.
Не се тревожете, взимаме продуктите директно от производителя или от негов официален представител.
amko.
Продуктът, който си харесах не е наличен! Кога ще бъде в наличност?
Понякога е трудно да кажем кога ще бъдат доставени нови продукти. Ние предлагаме много марки и работим с много доставчици. Затова направихме това за Вас. Вижте надписа »НЕ Е В НАЛИЧНОСТ« и напишете имената и имейл адреса си:



Когато продуктът бъде доставен, ние ще Ви информираме с имейл и ще можете да поръчате.
Можете ли да ми изпратите тестери, за да пробвам продуктите?
За съжаление не разполагаме с тестери, които да изпращаме на клиентите си. Но пък винаги предлагаме страхотни промоции и подаръци към поръчките. Ако продуктът не Ви удовлетворява, можете да го върнете. Вижте повече ТУК.


КОНТАКТИ

Как мога да се свържа с Вас?
Ако имате някакви въпроси, можете да се свържете с нас на [email protected]от понеделник до петък. Моля, не изпращайте повече от 1 имейл, за един и същ въпрос. По този начин времето за отговор се удължава.
Кога да очаквам отговор на въпроса си?
В момента имаме огромен брой съобщения, но работим от сутрин до вечер. Може да отнеме до 3 дни да получите отговор на запитването си.
30. 12. 2020