• #

Често задавани въпроси

Тук може да откриете най-често задаваните въпроси.


По грешка регистрирах повече от една поръчка по време на кампанията Black Friday. Какво да правя?

Не се трвожете. :) Моля да ни изпратите имейл, съдържащ само поръчката, която желаете да запазите. Ние ще се погрижим. :) Ако дублираните поръчки са платени онлайн, ние ще Ви възстановим сумата, след като поръчките бъдат отказани. Желаем да Ви напомни, че всяка банка има различни условия за транзакции и са възможни забавяния, които не зависят от нас.

Къде е моята поръчка? Кога ще получа продуктите си? 

Ние знаем, че нямате търпение да получите всички страхотни продукти, възможно най-скоро. Около кампанията Black Friday и X-mas gift сезонът, ние и куриерските фирми работим денонощно. Желаем да Ви напомним, че можете по всяко време да проверявате и проследявате поръчката си, чрез своят PINK PANDA акаунт тук (www.pinkpanda.bg/my-orders) . Ако все още нямате такъв, моля, регистрирайте се с имейл адресът, с който е направена поръчката Ви.


Защо поръчката ми все още е със статус “поръчана”? 

Вашата поръчка ще бъде обработена и предадена на куриер много скоро. Работим денонощно по това. Моля, проверявайте и проследявайте своята поръчка, чрез PINK PANDA акаунтът си тук (www.pinkpanda.bg/my-orders) . Ако все още нямате такъв, моля, регистрирайте се с имейл адресът, с който е направена поръчката Ви. Благодарим Ви за разбирането! <3


Може ли да променя адресът си за доставка? 

Да, НО желаем да Ви напомним, че всяка промяна, направена по поръчката, може да доведе до допълнително забавяне. Съветваме Ви да не извършвате никакви промени, ако това е възможно.

Но: Ако поръчката Ви е със статус “поръчана” - можете да ни изпратите имейл с информация за новият адрес за доставка. Ще опитаме да извършим промените, но тъй като поръчките се обработват автоматично, е възможно да не успеем да го направим. Силно препоръчваме да не извършвате промени по адресът за доставка, ако това не е наложително. <3
Ако поръчката Ви е със статус “изпратена”- моля, проследете поръчката си и когато видите, че е приета от Спиди или когато те се свържат с Вас, за да Ви известят за доставката, няма проблем да пренасочите поръчката си директно при тях или да ни пишете, за да го направим вместо Вас. Желаем да Ви напомним, че е възможно от куриерската фирма да Ви начислят такса, която зависи от типът пренасочване.


Ако поръчам днес, кога ще получа поръчката ?

Очакваният срок за досавка  е до 6 работни дни. Поръчките се обработват от понеделник до петък с изключение на официалните почивни дни . Всички пръчки се доставят чрез куриерска фирма Speedy и в деня на доставка с Вас ще се свърже куриер ( чрез обаждане или SMS).  Възможно е доставката да отнеме повече от 6 работни дни, в зависимост от населеното място и графика за доставки на куриерска фирма Спиди. Ако имате доълнители въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас на имейл: email:   [email protected] или на чат прозорецът.


Как мога да платя?

Много лесно!

Имате на разполижение няколко метода за плащане:
1. Наложен платеж (в брой на куриера при доставка): Може да заплатите директо на куриера при доставка. Лесно и удобно!
2 . Онлайн с дебитна или кредитна карта: Може да заплатите лесно и удобно с дебитна или кредитна карта, като  така ще си спестите притеснението за подсигуряване на пари в брой в деня на доставка. PinkPanda.bg Ви предоставя сигурно плащане, чрез MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON и AMERICAN EXPRESS.
3. Pay Pal: използвайте удобството при плащане с Pay Pal. Сигурно плащане, използвано от милиони по цял Свят. Лесно и само с 1 един клик.

Каква е цената за доставка?

За поръчки за или над 99,99 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА
За поръчки под 99,99 лв. цената за доставка е 5,99 лв.

Защо не мога да купя повече от един продукт с намалена цена от офертата за деня?

За съжаление, според условията на промоцията имате възможност само на един продукт от дневните оферти. Не забравяйте да ни посещавате редовно, за да не изпуснете изкушаващите оферти.

Издавате ли фактура на юридическо лице?

Разбира се! Необходимо е само да ни оставите данните на фирмата в полето „Забележки“ при изпращане на поръчката. Ако срещате проблеми или сте забравили да посочите тези данни, не се притеснявайте да ни пишете на имейл:   [email protected]

Как мога да поръчам?

Много лесно! Добавете в количката желаните продуки и след това следвайте стъпките в количката: попълнете данните за доставка, лице за контакт при доставка и един от предлаганите методи за доставка. Не забравяйте и да въведете купонът за съответната промоция, ако поръчката Ви съдържа такава. За да завършите поръчката, кликнете бутона „ Изпрати поръчката“. Ако имате нужда от помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас на имейл:  [email protected] използвайки чат секцията в сайта.
Необходима минимална стойност на поръчката е 20,00 лв.


Кога ще получа поръчката си?

Всички поръчки се доставят с куриерска фирма Speedy в рамките на 6 работни дни. Всички регистрирани поръчки до 13 ч. в работен ден ще бъдат предадени на куриера в рамките на същия ден.
Поръчките, регистрирани след 13ч. ще бъдат обработени в следващият работен ден.


Как ще получа поръчката си?


Доставки се извършват единствено с куриерска фирма Speedy, като можете да изберете техен офис, удобен за Вас или да посочите личен адрес за доставка.
В деня на доствака представител на куриерската фирма ще се свърже с Вас (чрез обаждане или SMS).
В случай, че не можете да вземете пратката си на посочената от Спиди дата, няма проблем да приемете поръчката си няколко дни по-късно.  Не забравяйте, пратката Ви може да престои в офис на Спиди, не повече от 7 дни. 


Трябва ли да се регистрирам, за да напрая поръчка?

Не, не е необходима регистрация. Необходимо е само да ни предоставите данните за доставка (име на получател, телефон за контакт, адрес за доставка и други)


Помощ! Как мога да използвам промо код?  

Много лесно! Необходимо е само да го напишете/копирате в полето за прилагане на промо код, което се намира във Вашата количка и след това да го потвърдите, чрез бутон „Въведи“. Ако срещате затруднения или имате нужда от повече информация, моля не се колебайте да се свържете с нас на имейл: [email protected] използвайки полето за чат.

Защо не мога да въведа няколко кода в полето за прилагане на промо код?

За съжаление това не е възможно! В полето може да бъде приложен само един промо код!


Въведох промо код за отстъпка, но цената на продуктите не беше намалена!

Промо кодовете за отстъпка от цялата поръчка не са валидни за определени марки:
- Z-palette
- Petra Lovely Hair
- NYX
- Nabla
- Alterna
- Olaplex
- Prackt
- Remington 
- Sigma Beauty
- Catrice
- Essence
- 4 kids and us

Ако не ми хареса поръчания продукт? Как мода да го върна?

Няма никакъв проблем! Изпратете ни имейл на  [email protected]  , като ни предоставите номер на поръчката/име и продукт и дали желаете да Ви върнем заплатената сума или предпочитате да поръчате друг продукт, за същата стойност. Този имейл ще бъде разглеждан, като молба за връщане и ще Ви предоставим данните и инофмрацията, необходима, за да получим обратно нежеланите продукти. Транспортните разходи за връщането на продукт се поемат от Вас и разбира се, можете да изберете удобна за Вас куриерска фирма. 

30. 11. 2018