Често задавани въпроси

BLACK FRIDAY 2019

1. Направих поръчка по време на промоцията BLACK FRIDAY. Кога ще я получа?

Знаем, че сте супер развълнувани и нямате търпение да получите поръчките си, затова правим всичко възможно да ги опаковаме възможно най-бързо. Обикновено доставката отнема до 6 работни дни, след обработването й, но поради огромният брой регистрирани поръчки по време на промоцията BLACK FRIDAY, е възможно доставката на Вашата поръчка да се забави. Бихме искали да Ви напомним, че можете винаги да проверявате и проследявате статуса на поръчката си в своя PINK PANDA акаунт тук (www.pinkpanda.bg/my-orders.) Ако все още нямате такъв, моля регистрирайте се с имейл адреса, с който сте регистрирали поръчката си.

2. Проверих статуса на поръчката си и той все още е “поръчана”?

Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена съвсем скоро. Ние работим денонощно. Моля, проверявайте и проследявайте статуса на поръчката си, чрез своя PINK PANDA акаунт тук (www.pinkpanda.bg/my-orders). Ако все още нямате такъв, моля регистрирайте се с имейл адреса, с който сте регистрирали поръчката си. Благодарим Ви за проявеното разбиране! <3

3. Направих поръчка над 99,99лв., но доставката ми не е безплатна. Защо?

По време на промоцията Black Friday, ние предлагаме над 1237 продукта, намалени с до 71 %, всяка друга промоция – включително безплатната доставка за поръчки над 99,99лв. е изключена по време на тази промоция.

4. Мога ли да променя адреса за доставка?

Да, НО бихме искали да напомним, че всяка промяна в поръчката Ви може да доведе до забавяне на доставката. Съветваме Ви да не правите никакви промени, ако това е възможно.
Но:
• Ако Вашата поръчка е със статус поръчана – моля, проверете имейла за потвърждение, който Ви е бил изпратен след регистриране на поръчката и използвайте линка, който Ви дава възможност да ни информирате за желаните промени. Ако не откриете този имейл, моля да ни изпратите имейл с информация за Вашата поръчка и новия адрес за доставка, но тъй като поръчката може да бъде обработена преди да сме видели Вашия имейл, не можем да гарантираме, че ще успеем да променим адреса за доставка. Ние горещо Ви препоръчваме да не предпириемате промени относно адреса за доставка на поръчката! <3
• Ако поръчката е със статус изпратена – можете да пренсочите поръчката си, когато от Спиди се свържат с Вас за доставка, но желаем да напомним, че пренасочването на пратката може да доведе до допълнителна такса към доставката.

5. Само 1 или няколко броя мога да закупя от намалените продукти?

Можете да поръчате до 5 броя от намален продукт, но това зависи и от наличността – може да бъде изчерпана много бързо. Изключение правят продуктите:
Montagne Jeunesse Charcoal + Black Sugar Peel-Off Face Mask (Tube)
Revolution Pro New Neutral Shadow Palette
Revolution Pro All That Glistens Shadow Palette.
Можете да поръчате само по един брой от тези продукти.

6. Искам да използвам промо код (3GIFTS, MY-BAG и др.), но не работят.

По време на кампанията Black Friday, ние предлагаме продукти с намаления до 71%. Можете да използвате промо код FREE-BAG, който Ви носи специална мистериозна торбичка в поръчки над 95лв. • Допълнителна информация: Промо код NOVEMBER-13 също е активен.

7. Как работи промо код FREE-BAG?

Промо код FREE-BAG Ви предоставя подарък Mystery Bag във всяка поръчка над 95лв. Приложете го при регистриране на поръчката си.



Ако поръчам днес, кога ще получа поръчката ?

Очакваният срок за досавка  е до 6 работни дни. Поръчките се обработват от понеделник до петък с изключение на официалните почивни дни . Всички пръчки се доставят чрез куриерска фирма Speedy и в деня на доставка с Вас ще се свърже куриер ( чрез обаждане или SMS).  Възможно е доставката да отнеме повече от 6 работни дни, в зависимост от населеното място и графика за доставки на куриерска фирма Спиди.  Желаем да Ви напомним, че можете по всяко време да проверявате и проследявате поръчката си, чрез своят PINK PANDA акаунт тук (www.pinkpanda.bg/my-orders) . Ако все още нямате такъв, моля, регистрирайте се с имейл адресът, с който е направена поръчката Ви. Ако имате доълнители въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас на имейл: email:  [email protected] или на чат прозорецът.

Предлагаме на нашите клиенти възможността да маркираме поръчка им като приоритетна. Поръчки с тази опция ще бъдат обработени, опаковани и предадени на куриерската фирма по-бързо. Понеже доставката на поръчките се извършва от куриерската фирма не можем да гарантираме, че приоритетните поръчки ще бъдат доставени по-бързо или няма да срещнат забавяния при доставката (лоши метеорологични условия, технически проблеми и др.). Тази опция означава, че поръчката ще бъда счетена с приоритет при всички вътрешни процеси за обработка и предаване на куриер.
Допълнителната такса за приоритетна поръчка е: 1.99 лв.


Как мога да платя?

Много лесно!

Имате на разполижение няколко метода за плащане:
1. Наложен платеж (в брой на куриера при доставка): Може да заплатите директно на куриера при доставка. Лесно и удобно! За тази услуга е необходимо да заплатите такса 0,99лв.
2 . Онлайн с дебитна или кредитна карта: Може да заплатите лесно и удобно с дебитна или кредитна карта, като така ще си спестите притеснението за подсигуряване на пари в брой в деня на доставка. PinkPanda.bg Ви предоставя сигурно плащане, чрез MAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON и AMERICAN EXPRESS.
3. Pay Pal: използвайте удобството при плащане с Pay Pal. Сигурно плащане, използвано от милиони по цял Свят. Лесно и само с 1 един клик.


Каква е цената за доставка?

За поръчки под 99,99 лв. цената за доставка е 5,59 лв.
За поръчки с опция за наложен платеж се начислява и такса от 0,99лв.
Доставката е безплатна за поръчки над 99,99лв.
Доставки се извършват единствено на територията на България.


Защо не мога да купя повече от един продукт с намалена цена от офертата за деня?

За съжаление, според условията на промоцията имате възможност само на един продукт от дневните оферти. Не забравяйте да ни посещавате редовно, за да не изпуснете изкушаващите оферти.


Издавате ли фактура на юридическо лице?

Разбира се! Необходимо е само да ни оставите данните на фирмата в полето „Забележки“ при изпращане на поръчката. Ако срещате проблеми или сте забравили да посочите тези данни, не се притеснявайте да ни пишете на имейл:  [email protected]


Как мога да поръчам?

Много лесно! Добавете в количката желаните продуки и след това следвайте стъпките в количката: попълнете данните за доставка, лице за контакт при доставка и един от предлаганите методи за доставка. Не забравяйте и да въведете купонът за съответната промоция, ако поръчката Ви съдържа такава. За да завършите поръчката, кликнете бутона „ Изпрати поръчката“. Ако имате нужда от помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас на имейл:  [email protected] използвайки чат секцията в сайта.
Необходима минимална стойност на поръчката е 20,00 лв.


Кога ще получа поръчката си?

Всички поръчки се доставят с куриерска фирма Speedy в рамките на 6 работни дни. Всички регистрирани поръчки до 13 ч. в работен ден ще бъдат предадени на куриера в рамките на същия ден.
Поръчките, регистрирани след 13ч. ще бъдат обработени в следващият работен ден.


Как ще получа поръчката си?

Доставки се извършват единствено с куриерска фирма Speedy, като можете да изберете техен офис, удобен за Вас или да посочите личен адрес за доставка.
В деня на доствака представител на куриерската фирма ще се свърже с Вас (чрез обаждане или SMS).
В случай, че не можете да вземете пратката си на посочената от Спиди дата, няма проблем да приемете поръчката си няколко дни по-късно.  Не забравяйте, пратката Ви може да престои в офис на Спиди, не повече от 7 дни. 


Трябва ли да се регистрирам, за да напрая поръчка?

Не, не е необходима регистрация. Необходимо е само да ни предоставите данните за доставка (име на получател, телефон за контакт, адрес за доставка и други)


Помощ! Как мога да използвам промо код?  

Много лесно! Необходимо е само да го напишете/копирате в полето за прилагане на промо код, което се намира във Вашата количка и след това да го потвърдите, чрез бутон „Въведи“. Ако срещате затруднения или имате нужда от повече информация, моля не се колебайте да се свържете с нас на имейл: [email protected] използвайки полето за чат.


Защо не мога да въведа няколко кода в полето за прилагане на промо код?

За съжаление това не е възможно! В полето може да бъде приложен само един промо код!

Въведох промо код за отстъпка, но цената на продуктите не беше намалена!


Ако не ми хареса поръчания продукт? Как мода да го върна?

Няма никакъв проблем! Изпратете ни имейл на [email protected] , като ни предоставите номер на поръчката/име и продукт и данни за възстановяване на сумата по банков път. Този имейл ще бъде разглеждан, като молба за връщане и ще Ви предоставим данните и инофмрацията, необходима, за да получим обратно нежеланите продукти. Транспортните разходи за връщането на продукт се поемат от Вас и разбира се, можете да изберете удобна за Вас куриерска фирма.

Застраховка на пратката

Клиентът може да ползва застраховка на пратката си на цена от 1,00лв. В случай, че поръчката бъде изгубена или повредена, в най-кратки срокове ние ще изпратим нови продукти, а в случай че те вече не са налични, а поръчката е заплатена, ще възстановим сумата по банков път.
03. 12. 2019