About background 2

ЧЗВ и помощ

Имате нужда от помощ? Намерете отговори на най-често задаваните въпроси и продължете да пазарувате безгрижно.

Категории въпроси
Често задавани въпроси
Искам да анулирам поръчката
Ако ни пишете на [email protected], за да анулираме поръчката Ви, може да се случи така, че поръчката да не бъде отменена навреме, затова е необходимо да следвате процедурата по-долу.

Използвайте опцията за редактиране на поръчката, за да анулирате поръчката си. Можете да получите достъп до тази опция по следните два начина:
1. Отворете имейла за потвърждение, който Ви изпратихме, след като направихте поръчката си. Получили сте го на имейл адреса, който сте посочили в поръчката си. В този имейл ще намерите активен линк за редактиране, с ключова дума „КЛИКНИ“. Кликнете върху него.



Или
2. кликнете върху следния линк: КЛИКНИи въведете имейл адреса, с който сте направили поръчката, както и номера на поръчката, която искате да отмените.
На телефонния номер, който сте въвели при регистриране на поръчката си, ще Ви бъде изпратен код за достъп. Въведете го в полето »Код за достъп«.

За да отмените поръчката кликнете върху бутона "Редактирай поръчката" и изберете »Откажи на поръчката«.



Ако към момента на изпращане на заявката Вашата поръчка вече е в процес на обработване, за съжаление промените не могат да бъдат извършени.
Къде е моята поръчка?
Искам да върна продукт. Как мога да го направя?
Как да направя поръчка във Вашия онлайн магазин?
Как да платя за поръчката си?
Продуктите във Вашия онлайн магазин тествани ли са върху животни?
Как мога да се свържа с Вас?