Често задавани въпроси



ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШАТА ПОРЪЧКА


✔ Искам да отменя поръчката си

Ако желаете да откажете поръчката си, отворете имейла си за потвърждение. Ние изпратихме този имейл на Вашият имейл адрес, след като регистрирахте поръчката си.

Отворете този имейл и потърсете линк с ключова дума »КЛИКНИ«. Кликнете го и ни информирайте, че искате да анулираме поръчката Ви.

Ако ни изпратите имейл на нашия имейл адрес, с молба да анулираме поръчката Ви, може да се случи така, че поръчката да не бъде анулирана навреме.

Ако поръчата Ви е в процес на обработка или вече е опакована и изпратена, за съжаление няма да можем да извършим промените.

✔ Искам да променя адреса си за доставка или друга информация, относно доставката

Ако искате да промените информацията за доставка, отворете имейла си за потвърждение. Ние изпратихме този имейл на Вашият имейл адрес, след като регистрирахте поръчката си.

Отворете имейла и потърсете линк с ключова дума »КЛИКНИ«. Кликнете го и ни информирайте за желаните промени. Това е единственият начин да задържите поръчката си необработена, докато не направим желаните от Вас промени.

Ако ни изпратите имейл на нашия имейл адрес, с информация за промените, които желаете да направим, може да стане така, че промените да не бъдат извършени навреме, затова е много важно да следвате указанията по-горе.

Ако поръчката Ви е в процес на обработка или вече е опакована и изпратена, за съжаление няма да можем да извършим промените.

✔ Възможно ли е да добавя или премахна продукт от поръчката си, след като вече е направена?

Има линк с ключова дума »КЛИКНИ« в имейла за потвърждение, който сте получили. Кликнете го и ни информирайте за желаните промени, преди поръчката да е изпратена. Ако Вашата поръчка е в процес на обработка или вече е била обработена и изпратена, за съжаление няма да можем да извършим промените.

✔ Какво трябва да направя, ако регистрирам поръчка, но не получа имейл за потвърждение?

Нашите имейли за потвърждение се изпращат автоматично, веднага след като направите поръчка в сайта. В случай, че не получите такъв, моля първо да проверите папка спам.

Възможно е също да сте въвели грешен имейл, когато сте регистрирали поръчката си. В такъв случай, моля да се свържете с нас и ние ще проверим какво се е случило. Все пак се уверете, че първо сте проверили папка спам.

ИЗПРАЩАНЕ & ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКАТА


✔ Къде е моята поръчка?

Можете да следите поръчката си, като влезете в профила си в нашия сайт, в секция МОИТЕ ПОРЪЧКИ.

Можете също така лесно да я прослдите тук: https://www.pinkpanda.bg/kude-e-moqta-poruchka

✔ Къде мога да открия номера за проследяване на поръчката ми?

Можете да проследите поръчката си в нашия сайт, на следния линк: https://www.pinkpanda.bg/kude-e-moqta-poruchka

✔ Как се случва процесът на обработка?

Поръчките се обработват и изпращат от нашия склад в Словения. След няколко работни дни се приемат от куриерска фирма Спиди и те доставят поръчката до посочения от Вас личен адрес или техен офис.

Доставки се извършват в работни дни. Ако нямате възможност да приемете пратката в деня на доставка, няма никакъв проблем. Тя може да Ви изчака в офис на Спиди до 7 дни. Моля да уточните с куриера когато ще Ви бъде удобно да приемете пратката си, когато се свърже с Вас за доставка.

✔ Колко бързо ще бъде обработена моята поръчка?

Ако сте избрали опция  Приоритетна поръчка, Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена възможно най-бързо (до 1-2 работни дни).

Ако сте избрали нормална доставка, Вашата поръчка ще бъде обработена веднага, щом стигнем до нея. (2 до 5 работни дни).

✔ Колко бързо ще получа доставката си?

Обикновено доставката се извършва до 7 работни дни. Ще бъдете информирани, в случай, че предстои забавяне на доставката.

Ако сте избрали опция  Приоритетна поръчка, Вашата поръчка ще бъде обработена и изпратена възможно най-бързо (до 1-2 работни дни) и след като Стигне до Спиди, те ще Ви я доставят.

Ако сте избрали нормална доставка, Вашата поръчка ще бъде обработена веднага, щом стигнем до нея. (2 до 5 работни дни) и след като стигне до Спиди, те ще Ви я доставят.

Възможно е доставката да отнеме повече от 7 работни дни, в зависимост от населеното място и графикът за доставки на куриерска фирма Спиди.

✔ Имам проблеми с доставката, какво мога да направя?

Нашият екип винаги е на разположение на [email protected]. С радост ще Ви съдействаме и ще се уверим, че поръчката Ви ще бъде доставена възможно най-бързо.

✔ Каква е цената на доставката?

Цената на доставката ще бъде калкулирана в последната стъпка от регистрирането на поръчката, в зависимост от опциите, които изберете - приоритетна поръчка, застраховка на пратката, онлайн плащане или наложен платеж.

Цената за доставка е 5,59лв.
Опция застраховка на пратката начислява допълнителен 1лв.
За поръчки с опция за наложен платеж се начислява и такса от 0,99лв.

Доставки се извършват единствено на територията на България.

✔ Какво означава приоритетна поръчка?


Нашите клиенти имат възможността да изберат опция приоритетна поръчка и да прескочат опашката.

Приоритетните поръчки се обработват и изпращат по-бързо от обикновените.

Все пак, поради процеса на доставка, който зависи от куриерската фирма, ние не можем да Ви гарантираме, че доставката ще се извърши по-бързо от обикновено, или че няма да има забавяне, заради непредвидени ситуации (екстремни климатични условия, технически проблем и др.).

Опцията означава, че Вашата поръчка ще бъде с приоритет в нашия склад.

✔ Какво означава застраховка на пратката?

Можете да изберете поръчката Ви да бъде изпратена със застрахочка (допълнителен 1лв.)В случай, че поръчката Ви бъде изгубена или повредена, ние ще Ви изпратим нови продукти възможно най-бързо, или ще Ви възстановим заплатената сума, ако продуктите вече не са налични.

РЕКЛАМАЦИЯ


✔ Искам да върна продукт. Как мога да го направя?

Можете да върнете продукт в рамките на 28 дни след поръчката. Моля да ни информирате за желанието си на [email protected]и ще Ви предоставим информация как да го направите. След това ще разполагате с 14 дни, за да ни изпратите продукта обратно. Прочетете повече за »Гаранция за връщане на продукт« тук. 

Konverzija d.o.o.
Спиди - офис 2 СОФИЯ – СОМАТ, ул. АБАГАР No 22 СОФИЯ СИТИ ЛОДЖИСТИК ПАРК .
Когато връщате продуктите, трябва да приложите копие от фактурата и попълнен формуляр за връщане на продукт, който ще откриете ТУК.

Прочетете повече за правото на отказ от договора в нашите общи условия: https://www.pinkpanda.bg/info/usloviya-za-polzvane

✔ Получих грешен продукт


В случай, че получите грешен продукт, моля незабавно да ни информирате за това, като приложите и снимка на получения продукт към съобщението си. Ние веднага ще проверим Вашата поръчка и записите от камерите в нашия склад, и ако е направена грешка, веднага ще Ви изпратим поръчания от Вас продукт.

✔ Един или повече от продуктите в моята поръчка не са доставени

Ако в поръчката Ви липсва продукт, който сте поръчали и заплатили, моля да ни информирате незабавно. Ние внимателно ще проверим процеса по обработка и опаковане на поръчката, на записа от нашите камери. В случай, че открием грешка, продуктът ще Ви бъде изпратен веднага.

✔ Получих повреден продукт. Какво да направя?

Когато регистрирате поръчката си, можете да изберете опция за застраховка на пратката (допълнително 1лв.). В случай, че поръчката Ви бъде изгубена или повредена, ние ще Ви я изпратим отново възможно най-бързо или ще Ви възстанови сумата, ако продуктът вече не е наличен. Моля да ни изпратите съобщение, като ни информирате за инцидента и ни изпратите и снимка на повредения продукт, както и попълнен формуляр за повреден продукт, който ще откриете ТУК.

В случай, че не сте използвали застраховка на пратката, ние ще се свържем с куриерската фирма и ще отнемe по-дълго време да Ви съдействаме и разрешим проблема. След като поучим съдействие от куриерската фирма, веднага ще се свържем с Вас.

ПОРЪЧКИ


✔ Как да направя поръчка във Вашия онлайн магазин?

В нашия сайт поръчката става бързо и лесно. Влезте в сайта, добавете желаните продукти в количката, след което кликнете върху количката, за да въведете данните си за доставка,да изберете начин на плащане и да завършите поръчката си.

✔ Трябва ли да имам регистрация в сайта, за да поръчам?

Не е необходимо да имате регистрация, за да направите поръчка в сайта. Просто въведете данните си и завършете поръчката.

Все пак, ние Ви съветваме да се регистрирате в сайта. По този начин ще можете по-лесно да проследявате статуса на поръчката си. Ще имате достъп и до предходните си поръчки.

В случай, че все още не сте се регистрирали, ние Ви каним да го направите в нашия сайт.
За да направите проследяването на поръчката по-лесно, ние Ви съветваме да използвате един и същ имейл в акаунта си и в поръчката си.

✔ Как да използвам промо код?

Можете да използвате само един промо код в поръчка. Трябва само да го напишете в полето за промо код, още в първата стъпка от регистрирането на Вашата поръчка. Полето изглежда така:



След като кликнете »ПОТВЪРДИ«, намалението ще бъде приложено, върху ненамалените продукти, илиселекцията с подаръци, от които можете да избирате, ще бъде показана.

✔ Въведох промо код, но намалението не беше активирано

За съжаление, промо кодът не е валиден за вече намалени продукти. Ако намалението на продукта е по-голямо, отколкото намалението на промо кода, цената на продукта няма да се промени. Ако намалението е по-малко, отколкото намалението на промо кода, намалението ще се увеличи до стойността на намалението на промо кода – така намалението ще бъде увеличено, но не прибавено към първоначалното.

ПЛАЩАНЕ


✔ Как да платя за поръчката си?

Предлагаме два метода за плащане:

1. НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ: Можете да заплатите поръчката си на куриера, когато Ви я достави. Опцията наложен платеж добавя допълнителна такса от 0,99лв. към поръчката Ви.

2. ОНЛАЙН ЗАПЛАЩАНЕ С КАРТА ИЛИ PAY PAL: Можете да заплатите чрезMAESTRO, MASTERCARD, VISA, VISA ELECTRON и AMERICAN EXPRESS или Paypal. В този случай, маркирайте желания начин на плащанеи следвайте стъпките.

✔ Мога ли да платя, чрез проформа?

За съжаление не е възможно.

✔ Мога ли да получа фактура?

Разбира се! Има линк с ключова дума »КЛИКНИ« в имейла Ви за потвърждение. Кликнете го, информирайте ни, че желаете фактура и ни оставете необходимите данни – име на фирмата, адрес и булстат. Фактурата ще пристигне заедно с Вашата поръчка. Фактура не може да бъде издадена за поръчки, които вече са обработени и изпратени.

ПРОДУКТИ, МАРКИ, ТЕСТЕРИ


✔ Продуктите във Вашия онлайн магазин тествани ли са върху животни?

Продуктите в онлайн магазин PINK PANDA не са тествани върху животни.

✔ Оригинални ли са продуктите във Вашия онлайн магазин?

Нашият онлайн магазин предлага само оригинални и качествени продукти.
Не се тревожете, взимаме продуктите директно от производителя или от негов официален представител.
amko.

✔ Продуктът, който си харесах не е наличен! Кога ще бъде в наличност?

Понякога е трудно да кажем кога ще бъдат доставени нови продукти. Ние предлагаме много марки и работим с много доставчици. Затова направихме това за Вас. Вижте надписа »НЕ Е В НАЛИЧНОСТ« и напишете имената и имейл адреса си:



Когато продуктът бъде доставен, ние ще Ви информираме с имейл и ще можете да поръчате.

✔ Можете ли да ми изпратите тестери, за да пробвам продуктите?

За съжаление не разполагаме с тестери, които да изпращаме на клиентите си. Но пък винаги предлагаме страхотни промоции и подаръци към поръчките. Ако продуктът не Ви удовлетворява, можете да го върнете. Вижте повече  ТУК.

КОНТАКТИ


✔ Как мога да се свържа с Вас

Ако имате някакви въпроси, можете да се свържете с нас на [email protected]от понеделник до петък. Моля, не изпращайте повече от 1 имейл, за един и същ въпрос. По този начин времето за отговор се удължава.

✔ Кога да очаквам отговор на въпроса си

В момента имаме огромен брой съобщения, но работим от сутрин до вечер. Може да отнеме до 3 дни да получите отговор на запитването си.
02. 09. 2020